|
Tagebücher » SadnesS » News, Bilder, Videos - Online
Tagebuch SadnesS
2008-06-15 00:52
´....´
Ich fühle mich gerade total.. beschissen. I'm human and I need to be loved. Just like everybody else does. Kommentare |
SadnesS Offline38 Jahre, DE 2008-06-15 00:52 |