Kommentare » Übersicht » 18.11.2003 » Na geeeeh...wenn i ned so w...

18.11.2003 20:11:45 | von zu quand?
Na geeeeh...wenn i ned so wahnsinnig neugierig warad...oba i will die jo ned drängen... Wünsch da auf jeden Fall alles alles Liebe und viel Glück! Auf dass wos wiad! BLA

News