Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
08.12.2003
» Du Mausi...des is dei mum.....
08.12.2003 19:46:17 | von zu no regrets
Du Mausi...des is dei mum...die muss di kennen...mei mum sagt immer auf die Frage: Warum wastn du des schoh wieder? I bin jo dei Mama...i muass des wissn!
News