Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
03.03.2004
» Mah, i glaub, i hobs scho s...
03.03.2004 16:16:25 | von december zu Beweise
Mah, i glaub, i hobs scho soo oft gsogt oba: I mogs, wonnst verliebt bist... *grins* Oba keine Angst, i sog eam eh nix! *grins*
News