Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
30.05.2004
» jaja, kloane. . . scho dumm...
30.05.2004 11:27:21 | von zu ferien!!!
jaja, kloane. . . scho dumm ohne liebesleben, gell=( ich würd dir jetz gern im icq schreiben aba du bist ned da=( hdl bussi fairy®
News