Kommentare » Übersicht » 02.06.2004 » Eine Frage hob i: Wos tuast...

02.06.2004 21:09:27 | von december zu meins
Eine Frage hob i: Wos tuast mit ana Wohnung in Wien wennst in St.Pölten in de Schui gehst? (Nur a konstruktive Kritik)

News