Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
02.06.2004
» Eine Frage hob i: Wos tuast...
02.06.2004 21:09:27 | von december zu meins
Eine Frage hob i: Wos tuast mit ana Wohnung in Wien wennst in St.Pölten in de Schui gehst? (Nur a konstruktive Kritik)
News