Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
17.11.2004
» Des is gor ned krank...vers...
17.11.2004 15:18:41 | von december zu Fortsetzung
Des is gor ned krank...versteh i...bin oba voi traurig...i waer jetzt gern ba dir...dann wuerd ma gscheit fortgehn und aufn Putz haun...*seufz*
News