Kommentare » Übersicht » 17.11.2004 » Des is gor ned krank...vers...

17.11.2004 15:18:41 | von december zu Fortsetzung
Des is gor ned krank...versteh i...bin oba voi traurig...i waer jetzt gern ba dir...dann wuerd ma gscheit fortgehn und aufn Putz haun...*seufz*

News