Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
15.12.2004
» des kenn i, i hob des a moi...
15.12.2004 20:55:57 | von zu Bitte, ich brauch dich!
des kenn i, i hob des a moi ghobt... du duast ma richtig lad wennst des a durchmachn musst..
News