Kommentare » Übersicht » 15.12.2004 » des kenn i, i hob des a moi...

15.12.2004 20:55:57 | von zu Bitte, ich brauch dich!
des kenn i, i hob des a moi ghobt... du duast ma richtig lad wennst des a durchmachn musst..

News