Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
13.05.2005
» Et kütt wie et kütt! Da sac...
13.05.2005 21:36:39 | von Jaded zu Aberglaube?!
Et kütt wie et kütt! Da sachste wat! Ich sach da nua, dat Wochenende kütt... Dir och n schönes Wochenende!! ;)
News