Kommentare » Übersicht » 10.06.2005 » Hellooou! Hob dei Tagebuch ...

10.06.2005 16:52:08 | von december zu silence is golden
Hellooou! Hob dei Tagebuch schon sooo lang nimma glesn! Mah, endlich schreibts wieder ein bissl mehr ein! *juchuu*...oba i deaf eh ned meckern eigentlich! Ein Auslandssemester!!?? Gute Idee! Wohin??? Do werd ich dich natuerlich sofort anspornen! (Mah - anspornen hob i a scho lang nimma gsogt!) I ...

News