Hellooou! Hob dei Tagebuch schon sooo lang nimma glesn! Mah, endlich schreibts wieder ein bissl mehr ein! *juchuu*...oba i deaf eh ned meckern eigentlich!
Ein Auslandssemester!!?? Gute Idee! Wohin??? Do werd ich dich natuerlich sofort anspornen! (Mah - anspornen hob i a scho lang nimma gsogt!)
I ...