Kommentare » Übersicht » 07.09.2005 » HEy das dönt jo supper!fend...

07.09.2005 20:38:46 | von zu Endlich Sommer
HEy das dönt jo supper!fends guet dass der ez so guet god und so z frede bisch!mer gohts au sehr guet has sehr sehr stärng aber es gfallte mer supper.ha sehr spass a dere arbet.musch halt mol verbicho weni mi den chli besser igläbt ha ech hoffe mer gsänd üs mol!evt.mol am ne weekend?das god ...

News