Kommentare » Übersicht » 15.09.2005 » hey...weni ehrlich bin, i b...

15.09.2005 11:29:43 | von zu Abflug am Donnerstag 15.Sept.05
hey...weni ehrlich bin, i beniide dich recht. du machsch jetzt es johr lang das wo mengs lüüt devo träumed...d freiheit gnüüsse wend denn wider dihei bisch chasch mer denn paar tipps geh und mir helfe mini weltreis z plaane..hehe! also machs guet, und i hoff i ghöör widermol was vo dir. gr...

News