Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
20.09.2005
» Oi Christoph, tudo bem? kr...
20.09.2005 23:23:30 | von zu Zoo Obdachlose und Deutsche Autos in SP
Oi Christoph, tudo bem? krassi HP hesch. Freut mi, dass guet glandet bisch in SP.chum richtig heiweh über.
Hebs no guet und heb dir sorg. Grüessli, Tabea
News