Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
21.11.2005
» Ich passe daenk scho gnueg ...
21.11.2005 22:32:35 | von zu In Sarmiento
Ich passe daenk scho gnueg guet uf, muesch kei angsch ha
News