Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
23.11.2005
» de fregi mi wer miär da di ...
23.11.2005 21:22:11 | von rainbow_90 zu Kino
de fregi mi wer miär da di tümä drikt. dasch apa läschtig went nit weisch wer... scheisse! na ja! schatz was seisch eigäntli du zdischum itrag?
News