Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
23.11.2005
» kei ahnig. fäli giz ja epis...
23.11.2005 21:33:16 | von rainbow_90 zu Kino
kei ahnig. fäli giz ja epis wad nit värsteisch odär epis wad nu gäru würdisch wissu wad nu nit rächt weisch?! so ga ga pennu. ldua!!
News