Kommentare » Übersicht » 23.11.2005 » kei ahnig. fäli giz ja epis...

23.11.2005 21:33:16 | von rainbow_90 zu Kino
kei ahnig. fäli giz ja epis wad nit värsteisch odär epis wad nu gäru würdisch wissu wad nu nit rächt weisch?! so ga ga pennu. ldua!!

News