Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
25.11.2005
» was meinsch mit churz?? ...
25.11.2005 18:27:09 | von rainbow_90 zu nr.
was meinsch mit churz?? ja sichär tarfsch! ha där doch scho mal gseit hei kei keimnissi vor diär =) und soooo schlimms zig schribi jez hiä oi nit rein. odär sehr intressants zig oi nit. ldua!!
News