Kommentare » Übersicht » 30.11.2005 » schatz has gat ersch gläsu....

30.11.2005 19:13:49 | von mela zu blödmann =)
schatz has gat ersch gläsu. geschtär hetsmär nimmä glängt...! hehe das finni appa geil! und wiä is hitu gsi? müäschmär umbedingt färzellu!!! bi scho gschpannt! :D fa raro und turtma sidär lei gsi? hoho wiä geil :D love you too!

News