Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
11.12.2005
» bi gad biz am üsprobiäru! j...
11.12.2005 12:51:19 | von rainbow_90 zu wieso klappt das nie?
bi gad biz am üsprobiäru! ja zeigu därs de. abär weisch da chasch ja nur fotä wa nit me wa 100kb hent ifiägu. und irgendwiä sind di fotä zgrossi... grummel
News