Kommentare » Übersicht » 12.12.2005 » eh maus, ich stimmu dum upa...

12.12.2005 21:44:14 | von zu was hab ich falsch gemacht?
eh maus, ich stimmu dum upanddown züä: weisch was, äs isch in dich värliäbt. susch würdis nid so reagiäru und das het mu gmärkt hitu im zug......... tja und jez hesch nu wahrschinli gad värletzt, abär red doch gli nu mal mit ihm o.O weh wirkli schad, wenn di freundschaft kaputt gengi. ...

News