Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
12.12.2005
» das het kei wärt me... jetz...
12.12.2005 21:53:02 | von rainbow_90 zu was hab ich falsch gemacht?
das het kei wärt me... jetz is zspat. värtämi ich hetti mu nix sellu sägu.
äs weiss nit wiävil äs miär biditut.
News