Kommentare » Übersicht » 12.12.2005 » das het kei wärt me... jetz...

12.12.2005 21:53:02 | von rainbow_90 zu was hab ich falsch gemacht?
das het kei wärt me... jetz is zspat. värtämi ich hetti mu nix sellu sägu. äs weiss nit wiävil äs miär biditut.

News