Kommentare » Übersicht » 12.12.2005 » ach schatz. das tüätmär soo...

12.12.2005 22:09:12 | von mela zu genau das wollt ich nicht
ach schatz. das tüätmär sooo mega leid los , wiär redä moru mal ubär das ok. und los, tüäsus mal persönlich druf asprächu! de chats nit vorga und de seitsdär vili swas. de seischmu öi wiävil das äs diär bidutut! das isch di bescht lesig. nit? schatz värmissudi soooo meega fes...

News