Kommentare » Übersicht » 12.12.2005 » oh schatz wiä scheisse! tüä...

12.12.2005 22:11:36 | von zu genau das wollt ich nicht
oh schatz wiä scheisse! tüäsch mär leid! red doch moru im zug mit im odär wenär ubär löifät. das chats doch nid eifach so machu ohni richtig ä grund z sägu. bi imär vär dich da! liäbu di schatz munz

News