Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
13.12.2005
» mersi ew allä!!! liäbu chä ...
13.12.2005 20:53:17 | von rainbow_90 zu genau das wollt ich nicht
mersi ew allä!!! liäbu chä so värtämi fesch. bi soo froh ew zha.. bi oi immär vär ew da. värgässät das niä! iär sit zwichtigschta in minum läbu!! *ganzliebumarm*
News