Kommentare » Übersicht » 14.12.2005 » ne schatz.du darfusch jetzu...

14.12.2005 22:44:46 | von mela zu hoffnung weg
ne schatz.du darfusch jetzu nit dhoffnig üfgä! chum, vili geit ihm das als zschnäll.und eh dasdär schribt, dasmu leit tiägä und dasdi nit heigä wellu värletzu isch doch äs zeichu, dasdi zimli mag!!! also dhoffnig nit üfgä!!! lernu bessär kännu und de wirsch de scho gseh...! liäbudi!!! ...

News