Kommentare » Übersicht » 15.12.2005 » he maus!! wiär hei doch gse...

15.12.2005 22:01:20 | von zu bioprüf und geiler abend
he maus!! wiär hei doch gseid: KEI MSN HITU UND OI KEIS INTERNET!! HEIEIEI!! xD *weglach* säg bi där ganz abu jetz anä ha`s gsi und cha bio. immär nu nid. dasch nid normal!! dasch so hüäru vill stoff : ( das gid mär de afa äs prüfigji.. jaja ; ) ja mu gseht schich appa de moru *freu* L...

News