he maus!! wiär hei doch gseid: KEI MSN HITU UND OI KEIS INTERNET!! HEIEIEI!!
xD *weglach*
säg bi där ganz abu jetz anä ha`s gsi und cha bio. immär nu nid. dasch nid normal!! dasch so hüäru vill stoff : ( das gid mär de afa äs prüfigji.. jaja ; )
ja mu gseht schich appa de moru *freu*
L...