Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
17.12.2005
» ja das värlangt schi ja nit...
17.12.2005 17:59:03 | von rainbow_90 zu es tut mir leid!!
ja das värlangt schi ja nit das iär allu scheisse druf sit wägu ira. abär das sidär ja oi nit. odär gsehn ich das falsch? schi will ja väli nit eifach mal gad so im msn drubär schnurru. vili brücht schi eifach jemand wa ira züälost. pers.
News