Kommentare » Übersicht » 18.12.2005 » schatz, äs hetmi scho biz e...

18.12.2005 17:52:37 | von mela zu das war so geil
schatz, äs hetmi scho biz enttüscht wennt das gseit hesch... abär nit fesch. will ich chasus värstah. wirkli. bitte machsus abär nimmä... äs git anärs wamu schich cha "biröihigu"... abär das mim ritzu isch wirkli nit witzig wennt da mal afasch... liäbudi ubär als will di niä värli...

News