Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
18.12.2005
» ja ich ha ja eigäntli gar n...
18.12.2005 17:58:08 | von zu das war so geil
ja ich ha ja eigäntli gar nit wellu.. abär geschtär hani eifach wirkli nimmä mägu. tüät mär erli leid schatz!!! värsüächu wirkli das niäme zmachu. liäbu di oi ubär als!! 4ever bf! bifdd umarmig
News