Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
04.01.2006
» schatz, isch doch sälbschtv...
04.01.2006 00:16:27 | von mela zu silvester mit meinen mädels
schatz, isch doch sälbschtvärständlich dasi fär dich da bi! chasch immär zmiär chu! das weisch! liäbudi sooo fesch!
News