Kommentare » Übersicht » 04.01.2006 » och schatz... *umarmig* hm...

04.01.2006 19:46:43 | von mela zu wo die liebe hinfällt
och schatz... *umarmig* hmm am beschtu seischmu salü und so wiitär abär nit zvil mu wellu na si or so.. so chaschnu am beschtu värgässu! ldua schmatz deichu fesch an dich!

News