Kommentare » Übersicht » 28.01.2006 » hoffu vär dich dass das mal...

28.01.2006 17:36:36 | von zu treffen mit n.
hoffu vär dich dass das mal watt wird mit eiw zwei...! (ich müäss där nit leid tüä, isch eifach nit so minä tag gsi.....) liäbu di ubär alls mersi vär alls

News