Kommentare » Übersicht » 30.01.2006 » und di peilund jetz was än ...

30.01.2006 19:26:37 | von thepolaroid. zu najoa
und di peilund jetz was än guggumüsig isch, scho säg *lach* bis morn. liäbu di schatzi

News