Kommentare » Übersicht » 19.02.2006 » ohh, tüät mär leid, das där...

19.02.2006 16:44:10 | von thepolaroid. zu verdammter abend!
ohh, tüät mär leid, das där abund nid güät isch gsi.. hmm.. heti oi sellu chu, de wesch nid so leinzig gsi.. :( hmm.. abär los, müäss eifach oi sägu, ich fühlu mich siä oi so, wennd du und d mela zämmu siid, z.b. im BR odär so.. naja.. tüät mär leid. liäbu di maus. und froiju m...

News