Kommentare » Übersicht » 19.02.2006 » hey wiibär! oohhh gooottt! ...

19.02.2006 20:10:06 | von mela zu verdammter abend!
hey wiibär! oohhh gooottt! sägät doch das enär... :'( chumär rächt schlächt vor! sorry mici, abär das hani nit gmärkt dasidi ha losgla! das tüätmär hüäru leid! shit eeeh das hani wirkli nit gmärkt. chami nu änrinnru dasi eismal dich in einär hand ha ka und nar isch di caro chu, ...

News