Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
19.02.2006
» Aschi (Ernesto) weisch no, ...
19.02.2006 10:48:44 | von zu Cocacabana und Peru, Puno- Lago Titikaka
Aschi (Ernesto) weisch no, wo mir vor über 20 Johr z'Puno am Carneval gsi si, u uf äm Titicacasee uf dä schümmende Insle nassi Füess hei übercho Gruss Samuel
News