Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
20.02.2006
» schatz, viiiiiiiiiiiiiiiiii...
20.02.2006 11:06:35 | von zu 16!
schatz, viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill, viiiiiiiiiiiiiiiiiiiill tüüüüüsig munzinii zum giburtstag. schöön das du da bisch, liäbu di ubär alls
froiju mi äns ufu namittag und du abund. laaav juu. you`re in my heart. sinderella-sistaa xD
News