Kommentare » Übersicht » 20.02.2006 » schatz, viiiiiiiiiiiiiiiiii...

20.02.2006 11:06:35 | von zu 16!
schatz, viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill, viiiiiiiiiiiiiiiiiiiill tüüüüüsig munzinii zum giburtstag. schöön das du da bisch, liäbu di ubär alls froiju mi äns ufu namittag und du abund. laaav juu. you`re in my heart. sinderella-sistaa xD

News