Kommentare » Übersicht » 05.03.2006 » schatz, ich bi so froh, das...

05.03.2006 22:38:21 | von mela zu ich liebe dich oma...
schatz, ich bi so froh, daschi bisch ga bsüächu... zum glik heschmi nu gfregt ob ga sollt or nit.. und ich hadär öi gseit, gang, das isch vili zletschtuschmal... äs tüätmär sooo leid!!! liäbudi sooo fesch!

News