Kommentare » Übersicht » 06.03.2006 » schatz ich chas so nid gseh...

06.03.2006 22:17:48 | von leon zu =(
schatz ich chas so nid gseh wenn du trürig bisch.... weni epis vär dich cha machu so säg märs. bi vär dich da. wiär chännä redu wennt wilt. liäbu di schatz

News