Kommentare » Übersicht » 16.03.2006 » jöö, da hets aso au no paar...

16.03.2006 21:11:43 | von kleinehexe zu
jöö, da hets aso au no paar schwiizer meeh. findi aso mega kuhl. macheds guet und kläred das mit eure "kollegin" liebs grüessli

News