Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
16.03.2006
» jöö, da hets aso au no paar...
16.03.2006 21:11:43 | von kleinehexe zu
jöö, da hets aso au no paar schwiizer meeh.
findi aso mega kuhl. macheds guet und kläred das mit eure "kollegin" liebs grüessli
News