Kommentare » Übersicht » 10.04.2006 » uhh ich ha öi gat äs paar k...

10.04.2006 22:39:35 | von zu vali, coca und co.
uhh ich ha öi gat äs paar kilo tränä värgossu, wenni dinä liäb itrag ha gläsu. mici isch keis problem wiär si allu biz drukit. ldua, wdnnv..... KLIKU 4- EVER!!!

News