Kommentare » Übersicht » 20.04.2006 » hm... und mim redu?du hesch...

20.04.2006 18:59:45 | von mela zu wieso???
hm... und mim redu?du heschmär doch geschtär gseit, iär heigät nit gross gred... nur wägum emi und so

News