Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
20.04.2006
» ms heidär.. shit dasch wirk...
20.04.2006 20:27:53 | von mela zu vortrag
ms heidär.. shit dasch wirkli hüäru leid.. son fröhlichä mänsch und därbii... mu gseht, wiä mänschu schich chännunt än masku üfsetzu :'(
News