Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
24.04.2006
» also miär gfallt öi fasch d...
24.04.2006 21:04:41 | von mela zu [pic1]
also miär gfallt öi fasch där andrä bessär ;) hmm also ufä fotä fa rom hets vil tüsig geilär üsgseh ld wenn das läsusch, litmär ah :D natel, mis tel. isch bsetzt..
News