Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
06.05.2006
» weeeer bisch de du?! beati?...
06.05.2006 00:35:08 | von mela zu spring
weeeer bisch de du?! beati?! hmpf... also zvali is nit, und di coca öi nit. zär caro und zär svenja passts swiä öi nit.. hmmmm
News