Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
07.05.2006
» isch jez das ironisch gmein...
07.05.2006 20:38:50 | von rainbow_90 zu autokräsch und bierabend
isch jez das ironisch gmeint odär meinsch das ärnscht?!
News