Kommentare » Übersicht » 29.05.2006 » hehe gseht ja ganz schön üs...

29.05.2006 20:46:56 | von mela zu türkische "brücke" und carpet
hehe gseht ja ganz schön üs! :D hehe das manji isch ja geil eh. *lach* typisch händlär.. liäbudi und miss you

News