Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
29.05.2006
» hehe gseht ja ganz schön üs...
29.05.2006 20:46:56 | von mela zu türkische "brücke" und carpet
hehe gseht ja ganz schön üs! :D hehe das manji isch ja geil eh. *lach* typisch händlär.. liäbudi und miss you
News