Tagebuch
Home
Archiv
TB
Gruppen
Archiv
TB
Gruppen
Einloggen
Registrieren
Kommentare
»
Übersicht
»
04.06.2006
» ne wiär si nur gad so 2 min...
04.06.2006 16:27:48 | von rainbow_90 zu vali/ich sehr spontan
ne wiär si nur gad so 2 min vorina dra gstannu. abär si nachär gad widär gangu
News