Kommentare » Übersicht » 08.06.2006 » sichär nit ey! wägu dem bis...

08.06.2006 23:12:41 | von mela zu im tv?!
sichär nit ey! wägu dem bisch am morgu am 2 üfgstannu! bisch du geil druf! has abär de üfgnu! *lach* sooo zgeil eh! miär hent hüäru vil gseit, dassi da chu sigä! hehe hm schatz tüätmär leid fär dich.. weri gäru da gsi! risu umarmig ld

News