Kommentare » Übersicht » 13.06.2006 » schatz.. du weisch doch wiä...

13.06.2006 17:05:58 | von mela zu schlaflos!?
schatz.. du weisch doch wiä äs mit diär umgangu isch.. so hetis ja nit chännu wiitärga.. liäbudi! seisch wennt redu willt! und vil glik inär prüfig!

News